- Autor
- Wieczorek Adam
- Tytuł
- Jak trafić do klienta?
- Źródło
- Bank, 2013, nr 3, s. 96-97
- Słowa kluczowe
- Media społecznościowe, Bankowość elektroniczna, Karty płatnicze, Przewaga konkurencyjna, Banki, Sektor bankowy
Social media, E-banking, Payment cards, Competitive advantage, Banks, Banking sector - Abstrakt
- W artykule podjęto próbę odpowiedzi na pytanie jak skutecznie wykorzystywać nowe technologie do budowania przewagi konkurencyjnej banku. Omówiono zagadnienia takie jak: bankowość mobilna, social media, przyszłość kart płatniczych, bezpieczeństwo transakcji natychmiastowych.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1230-9125
- Język
- pol