BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wieczorek Adam
Tytuł
Jak trafić do klienta?
Źródło
Bank, 2013, nr 3, s. 96-97
Słowa kluczowe
Media społecznościowe, Bankowość elektroniczna, Karty płatnicze, Przewaga konkurencyjna, Banki, Sektor bankowy
Social media, E-banking, Payment cards, Competitive advantage, Banks, Banking sector
Abstrakt
W artykule podjęto próbę odpowiedzi na pytanie jak skutecznie wykorzystywać nowe technologie do budowania przewagi konkurencyjnej banku. Omówiono zagadnienia takie jak: bankowość mobilna, social media, przyszłość kart płatniczych, bezpieczeństwo transakcji natychmiastowych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu