BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Tomiczek Janusz (Alfavox Sp. z o.o.)
Tytuł
Banki przyszłości są już dziś?
Źródło
Bank, 2013, nr 3, s. 100-101
Słowa kluczowe
Banki, Sektor bankowy, Nowe technologie, Systemy teleinformatyczne, Call centers
Banks, Banking sector, High-tech, Telecommunication systems, Call centers
Abstrakt
W artykule zostały omówione zagadnienia związane z zaawansowanymi rozwiązaniami teleinformatycznymi w sektorze bankowym. Przedstawiono rozwiązania takie jak: technologie rozpoznawania oraz syntezy mowy, wirtualne oddziały, rozpoznawanie klienta po głosie (tzw. głosowy odcisk palca).
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu