BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Maciejewski Krzysztof
Tytuł
Bankowanie na fan page
Źródło
Bank, 2013, nr 3, s. 114-115, il.
Słowa kluczowe
Media społecznościowe, Banki, Sektor bankowy, Web 2.0
Social media, Banks, Banking sector, Web 2.0
Abstrakt
Polskie banki bardzo ostrożnie podchodzą do mediów społecznościowych. Związane jest to z niepewnością, czy negatywne opinie internautów, np. o kredycie, nie przyniosą instytucji finansowej więcej strat niż popularności. Do tego dochodzą obawy o zachowanie powagi instytucji zaufania publicznego oraz problem bezpieczeństwa informatycznego banku. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu