BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szypszak Marcin
Tytuł
Jak uatrakcyjnić ofertę bankową
Źródło
Bank, 2013, nr 3, s. 116-117
Słowa kluczowe
Banki, Produkty bankowe, Usługi assistance, Usługi bankowe
Banks, Bank product, Assistance services, Banking services
Abstrakt
Jeśli zastanawiamy się, jak wygląda lista życzeń i uwag klientów banków, to możemy być pewni, że liczba wątpliwości czy zastrzeżeń nie będzie mała. Zapytani przez ankieterów skarżą się na ogół, że są niezadowoleni ze współpracy z bankiem, który prowadzi ich rachunek osobisty i tu wskazują na wysokość cen i jakość obsługi. Często skarżą się też na zbyt małą ich zdaniem liczbę placówek oraz ubogą ofertę dodatkową. Tego ostatniego elementu nie należy pomijać, bo jak zajrzymy do raportu AC Nielsen, to dla 62 proc. respondentów dołączenie do zwykłej oferty finansowej usług typu assistance ma pozytywny wpływ na ocenę banku. Czy zatem pakiety ubezpieczeniowe są dziś tym, co może być kartą przetargową w walce o klienta, toczoną między poszczególnymi centralami banków? (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu