BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szypszak Marcin
Tytuł
Banki w oczach klientów : Bank i Klient. Jakość Obsługi
Źródło
Bank, 2012, nr 1, s. 54-56
Słowa kluczowe
Bankowość, Wizerunek banku, Klient, Jakość
Banking, Bank image, Customer, Quality
Abstrakt
Nie cena czy promocyjne oferty, ale jakość usług świadczonych przez bank mają największe znaczenie dla poziomu zadowolenia jego klientów. Liczy się uprzejmość obsługi w oddziale, kompetencje pracowników i funkcjonalność bankowości elektronicznej. Tak wynika z badań przeprowadzonych przez Instytut Homo Homini na zlecenie Deutsche Bank PBC. (abstrakt oryg.)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu