BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bartuś Tomasz (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach)
Tytuł
Systemy zarządzania relacjami z klientami na potrzeby organizacji opartych na wiedzy
Źródło
Prace Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach. Kierunki rozwoju społeczeństwa informacyjnego i gospodarki opartej na wiedzy w świetle śląskich uwarunkowań regionalnych, 2010, s. 337-362, bibliogr. 32 poz., tab., wykr., rys.
Słowa kluczowe
Organizacje oparte na wiedzy, Relacje z klientami, Marketing relacji, Technologia informacyjna, Zarządzanie wiedzą, Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Marketing internetowy
Knowledge-based organisations, Relationships with customers, Relationship marketing, Information Technology (IT), Knowledge management, Customer Relationship Management (CRM), e-marketing
Abstrakt
Wraz ze zmianą postrzegania znaczenia klientów przez organizacje weryfikacji uległa rola, jaką odgrywa wiedza. To właśnie wiedza daje organizacjom potencjał, który pozwala im identyfikować szanse lub zagrożenia, rozpoznawać i zaspokajać potrzeby klientów oraz kreować konkurencyjne produkty. Rzeczywiste bogactwo organizacji nie jest generowane tylko przez tradycyjne jej zasoby ( takie jak : zasoby finansowe, materialne, ludzkie ), ale poprzez umiejętne wykorzystanie, gromadzenie, przetwarzanie, transfer oraz wytwarzanie wiedzy (Olszak, 2007; Tiwana, 2003). Przewagę na konkurencyjnym rynku mogą osiągnąć organizacje, które w swoim działaniu wykorzystują wiedzę na temat jej klientów oraz nastawione są na jej gromadzenie, przetwarzanie i analizowanie. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Bartuś T. (2007). Systemy zarządzania relacjami z klientami. W : Strategie i modele gospodarki elektronicznej. Red. C.M. Olszak, E.Ziemba. PWN, Warszawa.
  2. Bełz W. (2006). Firma się kręci wokół CRM ?
  3. marketing.silesia.pl/html_site/Firma_sie_kreci_wokol_CRM.pps.
  4. Berry M.J.A., Linoff G.S. (2004). Data Mining Techniques for Market Sales and Customer Relationship Management. Wiley.
  5. Bodenszac M. (2006). http://www.gazeta-it.pl/trendy/crm/analiza_ltv.html.
  6. Dejnaka A. (2002). CRM. Zarządzanie relacjami z klientami. Helion, Gliwice.
  7. Dick L. (2008). Customer Relationship Management Solution Guide : Independent Reviews of CRM Technology.
  8. http://www.crmguru.com/articles.
  9. Dobiegała-Korona B., Doligalski T., Korona B. (2004). Konkurowanie o klienta e-marketingiem. Difin, Warszawa.
  10. Dyche J. (2002). CRM relacje z klientem. Helion, Gliwice.
  11. Gabryelczyk R. (2005). Customer Knowledge Management - architektura CRM na bazie wiedzy. W : Modele referencyjne w zarządzaniu procesami biznesu. Red. T.Kasprzak. Difin, Warszawa.
  12. Gartner Group (2006). 8 Building Block of CRM.
  13. www.gartnergroup.com.
  14. Gilbert M., Leibold M., Probst G. (2002). Five Styles of Customer Knowledge Management and How Smart Companies Put Them into Action. "European Management Journal".
  15. Han J., Kamber M. (2001). Data Mining : Concept and Techniques. Morgan Kaufman Publishers.
  16. Komańda M. (2007). Wprowadzenie do zarządzania wiedzą klienta : istota i stosowane rozwiązania. Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej, Katowice.
  17. Kumar V. (2010). Zarządzanie wartością klienta. PWN, Warszawa.
  18. Michalski A. (2001). Zarządzanie informacjami w przedsiębiorstwie : Systemy informatyczne a reinżynieria organizacji. Politechnika Śląska, Gliwice.
  19. Migut G. (2005). Jak znaleźć grupy podobnych klientów, czyli metody segmentacji. StatSoft, Kraków.
  20. Newell F. (2000). Loyalty.com Customer Relationship Management in the New Era of Internet Marketing. McGraw-Hill Education.
  21. Olszak C.M., Bartuś K., Bartuś T. (2006). Application of Web Mining in Creating Long Lasting Customer Relationship. W : Mass - Customization. Rzeszów.
  22. Olszak C.M. (2007). Wyzwania ery wiedzy. W : Strategie i modele gospodarki elektronicznej. Red. C.M.Olszak, E.Ziemba. PWN, Warszawa.
  23. Poe V., Klauer P., Brobst S. (2000). Tworzenie hurtowni danych, wspomaganie podejmowania decyzji. WNT, Warszawa.
  24. Porębska-Miąc T. (2006). Zarządzanie relacjami z klientami. W : SWO 2004. Red. H.Sroka. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Katowice.
  25. Prudzieniec-Grunt M. (2006). Marketing relacyjny. Przedsiębiorstwo zorientowane na wiedzę. Difin, Warszawa.
  26. Tiwana A. (2003). Przewodnik po zarządzaniu wiedzą, e-biznes i zastosowania CRM. Placet, Warszawa.
  27. Zalech W. (2008). www.crm-abc.pl.
  28. www.abc-crm.pl.
  29. www.bms.krakow.pl/berberis_guide.
  30. www.crm.pl/files/Raport%20CRM%20%28Process4E%29.pdf.
  31. www.teta.com.pl.
  32. www.sas.com.
Cytowane przez
Pokaż
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu