BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Ankiel-Homa Magdalena (Akademia Ekonomiczna w Poznaniu)
Tytuł
Proces projektowania opakowania jednostkowego dla produktu wprowadzanego na rynek : na przykładzie produktów częstego zakupu
Źródło
Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2003, nr 31, s. 74-87, rys., tab.
Słowa kluczowe
Opakowalnictwo, Produkcja opakowań, Nowe produkty, Produkty szybko zbywalne, Strategia produktu, Produkt na rynku, Badanie opakowań
Packaging science, Production of packaging, New products, Fast Moving Consumer Goods (FMCG), Product strategy, Product on the market, Packaging study
Abstrakt
Rozważania dotyczące znaczenia opakowań jednostkowych produktów w działaniach marketingowych przedsiębiorstw należy rozpocząć od umiejscowienia opakowania produktu w koncepcji marketingu. Należy zaznaczyć, iż różnorodność poglądów dotyczących tej tematyki nie pozwala na sformułowanie jednoznacznego stwierdzenia co do przynależności opakowania do jednego, określonego elementu marketingu-mix. Niemniej jednak warto przytoczyć najbardziej znane poglądy na ten temat. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Altkorn J., Marketingowe funkcje opakowań, "Przemysł Spożywczy" 1994, nr 8, s. 233.
  2. Briston J.H., Packaging Management, London 1972.
  3. Koppelmann U., Produktmarketing - Entscheidungsgrundlage fur Produktmanager, Verlag Kohlhammer, Stuttgart 1989, s. 242.
  4. Sala J., Niemy sprzedawca, "Marketing w Praktyce" 1996, nr 6.
  5. Sudoł S., Szymczak J., Haffer M., Marketingowe testowanie produktów, PWE, Warszawa 2000, s. 201, 214.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-2168
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu