BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Osóbka Grzegorz (Umbrella Marketing Group)
Tytuł
Duch i rynek
Źródło
Marketing w Praktyce, 2012, nr 12, s. 36-37
Słowa kluczowe
Marketing, Strategia marketingowa
Marketing, Marketing strategy
Abstrakt
Być dobrym menedżerem marketingu to dojść do wielowymiarowego insightu, potrafić intuicyjnie wczuć się w cały proces od decyzji inwestycyjnej, poprzez proces wytwórczy, pozycjonowanie, sprzedaż i moment, kiedy konsument wróci. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu