BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szpak Dariusz (OX Media)
Tytuł
Strategia wyszukana
Źródło
Marketing w Praktyce, 2012, nr 12, s. 41-43
Słowa kluczowe
Strategia marketingowa, Marketing internetowy, Aplikacje internetowe
Marketing strategy, e-marketing, Internet application
Firma/Organizacja
Google Inc.
Abstrakt
Dokładne planowanie strategii, analizy skuteczności, dobór odpowiednich kanałów promocyjnych, a także odpowiednich sposobów wykorzystania narzędzi nowych mediów, to podstawowe aspekty związane z planowaniem kampanii marketingowej. Gdzie szukać informacji, które posłużą nam jako cenny insight do dalszych działań? Oczywiście w wyszukiwarce Google. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu