BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kosiński Szymon (SayFly)
Tytuł
Kluczowy przycisk
Źródło
Marketing w Praktyce, 2012, nr 12, s. 52-53
Słowa kluczowe
Sprzedaż internetowa, Strategia marketingowa, Marketing internetowy, Handel elektroniczny
Internet sale, Marketing strategy, e-marketing, e-commerce
Abstrakt
Skoro wszyscy wiemy, że call to action musi występować w kreacji, musi być widoczne i nie może być zbyt zobowiązujące, to dlaczego nadal tworzymy tak wiele kreacji z linkiem "Kup Teraz" zamiast przyciskiem "Sprawdź promocję"?(fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu