BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mościchowska Iga (Witflow)
Tytuł
Zalety warsztatów user experience
Źródło
Marketing w Praktyce, 2012, nr 12, s. 82-84
Słowa kluczowe
Direct mail, Marketing internetowy, Badania user experience
Direct mail, e-marketing, User experience testing (UX)
Abstrakt
Ważne, aby samo projektowanie serwisu czy aplikacji było skupione wokół konkretnego celu, problemu lub scenariusza użycia. W przeciwnym wypadku szkicowanie rozwiązań może przerodzić się w przedszkolną zabawę w rysowanki. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu