BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Hartman Jan (Uniwersytet Jagielloński w Krakowie)
Tytuł
Treścią w konsumenta
Źródło
Marketing w Praktyce, 2012, nr 12, s. 90-91
Słowa kluczowe
Marketing internetowy, Strategia marketingowa, Media społecznościowe
e-marketing, Marketing strategy, Social media
Abstrakt
Jest produkt, jest ładny projekt strony internetowej, jest profil na FB. Przychodzi taki czas, że trzeba napisać "kontent", czyli teksty. Niby wiadomo, co to ma być i w ogóle sprawa jest na pozór prosta (...) (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu