BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Buk Halina (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach)
Tytuł
Postulaty praktyków gospodarczych w zakresie procesu dydaktycznego na uczelni wyższej
Źródło
Prace Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach. Kompetencje absolwentów studiów ekonomicznych : perspektywa nauki i biznesu, 2011, s. 69-76
Słowa kluczowe
Edukacja ekonomiczna, Kwalifikacje zawodowe, Jakość kształcenia, Kapitał ludzki
Economic education, Professional skills, Quality education, Human capital
Abstrakt
Niniejszy artykuł jest efektem współpracy z przedsiębiorcami, pracodawcami i administracją publiczną w ramach realizowanego projektu "Opracowanie i wdrożenie spójnych działań rozwojowych promujących przemiany w celu zapewnienia wyższych standardów edukacyjnych", realizowanego przez Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, w ramach Priorytetu IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 4.1.1. Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu