BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dąbrowska Julita (Kalitero Public Relations)
Tytuł
Praca nad wizerunkiem : Strategia, konsekwencja i spójność działań employer brandingowych
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2013, nr 5, s. 46-49, schem., tab., przypisy
Słowa kluczowe
Budowanie świadomości marki, Wizerunek pracodawcy, Strategia marki
Branding, Employer branding, Brand strategy
Abstrakt
W Polsce można wyróżnić dwa podejścia dotyczące employer brandingu. Oba łączy grupa odbiorców, czyli aktualni i potencjalni pracownicy firmy czy organizacji. Pierwsze, węższe, to takie, które skupia się na działaniach wizerunkowo-rekrutacyjnych. Drugie zaś, szersze, obejmuje całokształt działań zarówno wizerunkowych, jak i rekrutacyjnych, edukacyjnych czy CSR-owych oraz komunikację wewnętrzną. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. http://www.brief.pl/baza-wiedzy/badania/art235, raport-mec-marketerzy-o-korzystaniu-z-rpznorodnych-danych.html, 12.04.2013.
  2. http://www.brettminchigton.com/free-resources/strategy/139-your-most-important-employer-brand-asset-your-evp.html, 12.04.2013.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu