BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Olejczyk Katarzyna (Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu)
Tytuł
Internet jako narzędzie kontaktowania się przedsiębiorstwa turystycznego z klientami : wyniki badań
Internet as the Tool of Being Tourist Enterprises in Contact With Clients : Research Results
Źródło
Prace Naukowe Instytutu Organizacji i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej. Studia i Materiały (18), 2005, nr 76, t. 2, s. 143-151, rys., bibliogr. 13 poz.
Słowa kluczowe
Internet, Przedsiębiorstwo turystyczne, World Wide Web (WWW)
Internet, Tourist enterprises, World Wide Web (WWW)
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Artykuł opisuje najważniejsze wyniki badań dotyczące sposobów komunikowania się przedsiębiorstw turystycznych z klientami. Ponieważ komunikacja ta odbywa się głównie poprzez strony www, wobec czego temu zagadnieniu poświęcono najwięcej miejsca. Referat zawiera klasyfikację witryn internetowych i dzieli je na następujące grupy: profesjonalne, zwykłe, podstawowe i stare. Poza tą klasyfikacją wyróżniono trzy inne rodzaje stron, a są to strony www: z ciekawą grafiką umożliwiające zamówienie katalogów elektronicznych lub papierowych i umożliwiające zamówienie usługi poprzez Internet. (abstrakt oryginalny)

The article presents the most crucial research results concerning the ways of communication between tourist enterprises and clients. The author classifies www pages and divides them into the following groups: professional, ordinary, basic and old ones. Besides three other types of pages are distinguished: pages with an interesting computer graphics, pages making possible to order electronic or paper catalogues and making possible to order services by Internet. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. BISHOP B., Marketing globalny ery cyfrowej, PWE, Warszawa 2001, s. 115.
  2. DĄBROWSKI T., Internetowe tworzenie klienta, Marketing w praktyce, 2/2002, s. 40.
  3. http://www.cortez.pl
  4. http://www.dialekt.lodz.pl
  5. http://www.flyawey.pl
  6. http://www.interkors.com.pl
  7. http://www.lido.com.pl
  8. http://www.omnitur.com.pl
  9. http://www.scanholiday.com.pl
  10. http://www.youngtravel.pl
  11. JANUSZEWSKI A., Gospodarka elektroniczna - etapy wykorzystania Internetu w biznesie, Przegląd Organizacji, 6/2001, s. 34.
  12. KUCHCIAK M., Geneza i rozwój Internetu, Internet, 7-8/97, 9/97, s. 22.
  13. OLEJCZYK K., Organizacja wirtualna przedsiębiorstwa turystycznego (praca niepublikowana), praca doktorska, Wrocław 2002, s. 190.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-9468
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu