BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Biolik Józef (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach), Madej Ewa (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach)
Tytuł
Próba oceny jakości kształcenia na podstawie analizy wyników sesji oraz ankiet absolwentów
Źródło
Prace Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach. Kompetencje absolwentów studiów ekonomicznych : perspektywa nauki i biznesu, 2011, s. 149-162, tab.
Słowa kluczowe
Szkolnictwo wyższe, Kształcenie ekonomistów, Jakość kształcenia, Badania ankietowe, Ocena procesu kształcenia
Higher education, Education of economists, Quality education, Questionnaire survey, Assessing the learning process
Firma/Organizacja
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
University of Economics in Katowice
Abstrakt
Nauczanie jest nieodłącznie związane ze sprawdzaniem uzyskanej wiedzy. Forma egzaminu czy kolokwium zależy w dużej mierze od dziedziny wiedzy, której dotyczy, a przede wszystkim od tego, czym poddawany ocenie student ma się wykazać. Egzamin powinien sprawdzać całość wiedzy studenta z wymaganego zakresu tematycznego. W ramach innej metody egzaminowania studenci muszą wykazać się umiejętnością zastosowania poznanych pojęć, teorii czy praw do rozwiązania konkretnych problemów. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu