BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Berłowski Paweł
Tytuł
Employer brandingowe wybory : rankingi najlepszych pracodawców
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2013, nr 6, s. 35-41, tab.
Słowa kluczowe
Ranking, Ranking przedsiębiorstw, Wizerunek pracodawcy, Pracodawcy, Budowanie świadomości marki
Ranking, Ranking of companies, Employer branding, Employers, Branding
Abstrakt
Publikacje w prasie na temat wysokości pierwszej pensji, o jakiej marzą absolwenci polskich uczelni, połączone z listą najlepszych, zdaniem badanych, pracodawców wpływają na aspiracje młodych ludzi i motywują firmy do zapewniania coraz lepszych warunków pracy, wynagrodzeń, możliwości rozwoju. Dziś możemy wymienić kilkanaście dużych różnego typu programów, w których firmy oceniane są jako pracodawcy. Czym różnią się te rankingi? Jaką korzyść mogą przynieść uczestnikom? (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu