BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rodzeń Daniel (Uniwersytet Opolski)
Tytuł
Promocja oferty handlowej pośredników w obrocie nieruchomościami z wykorzystaniem portali ogłoszeniowych
The Promotion of Commercial Offer of Agents in Real Estate Market with a Usage of Advertising Portals
Źródło
Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy, 2011, z. nr 23, s. 209-221, rys., tab., bibliogr. 13 poz.
Słowa kluczowe
Portale internetowe, Metody promocji, Promocja handlowa, Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, Handel nieruchomościami
Web portals, Promotion methods, Commercial promotion, Property turnover, Real estate trade
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Internet stanowiąc doskonałe narzędzie umożliwiające dotarcie do milionów użytkowników staje się wymarzonym środkiem wykorzystywanym w działalności promocyjnej pośredników w obrocie nieruchomościami. W artykule przedstawiono różne formy promocji oferty handlowej pośredników z wykorzystaniem portali ogłoszeniowych. Wskazano przykłady działań opolskich podmiotów świadczących usługi w zakresie pośrednictwa, którzy w działalności promocyjnej wykorzystują portale ogłoszeniowe. Artykuł zawiera szereg przykładów wskazujących na istotną rolę, jaką w działalności promocyjnej odgrywają programy służące do obsługi biura pośrednika w obrocie nieruchomościami. Elementem podsumowującym jest przedstawienie korzyści wynikających ze współpracy pośredników z internetowymi serwisami ogłoszeniowymi. (abstrakt oryginalny)

Internet is an excellent tool, which gives an access to reach to million of Internet users. It becomes a gorgeous instrument used for promotional activity of real estate agents. In the following article various forms of promotion of a commercial offer will be presented of real estate agents, with a usage of advertising portals. Also examples of Opole province real estate agents activities will be presented, those who use advertising portals in their commercial activity. Moreover, this article consist of numerous samples proving the importance of software used by real estate agents in their promotional activities. In the summary of this article advantages of cooperation of real estate agents and Internet advertising portals will be presented. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Bickerton P, Bickerton M., Pardesi U., Marketing w internecie. Jak najlepiej wykorzystać sieć w sprzedaży produktów i usług?, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2006.
  2. Pankiewicz K. (red.), E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji, Helion, Gliwice 2008.
  3. Kaznowski D., Nowy marketing w Internecie, Difin, Warszawa 2007.
  4. Kyciak W., Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2010.
  5. Małachowski A. (red.), Marketing w Internecie, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław 2004.
  6. Słownik wyrazów obcych, Wydawnictwo Naukowe PWN S.A., http://swo.pwn.pl/haslo. php?id=22358, 2011.
  7. Stachura E., Marketing na rynku nieruchomości, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2007.
  8. Sznajder A., Marketing wirtualny, Dom Wydawniczy ABC, Kraków 2000.
  9. Małachowski A. (red.), Wprowadzenie do i-handlu, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław 2006.
  10. www.domiporta.pl
  11. www.gemius.pl
  12. www.oferty.net
  13. www.otodom.pl
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1898-5084
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu