BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wasilewska Marta (PKF Polska)
Tytuł
Brązowooka Barbie dopasowana do rynku
Źródło
Marketing w Praktyce, 2013, nr 6, s. 80-82
Słowa kluczowe
Komunikowanie marketingowe, Komunikowanie skuteczne, Różnice kulturowe, Język reklamy
Marketing communication, Effective communication, Cultural differences, Language of advertising
Abstrakt
Możliwości dostosowania marketingu, nawet przy olbrzymich różnicach pomiędzy krajowymi rynkami, są liczne. Sztuką jest wiedzieć, jak je wykorzystać, kiedy się dopasować, a kiedy narzucić własną wizję. Korporacje globalne zdecydowanie opanowały tę sztukę do perfekcji. Źródłem większości kłopotów jest niewystarczające zrozumienie różnic i podobieństw pomiędzy poszczególnymi rynkami. Ale, czy to problem niemożliwy do pokonania? Nie. Przyjrzyjmy się, jak już od wielu lat radzą sobie światowe koncerny, które pośród wspomnianych różnic i podobieństw czują się jak ryby w wodzie. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu