BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kwiecień Justyna (Socjomania.pl)
Tytuł
Jak być skutecznym na Twitterze (cz. 2)
Źródło
Marketing w Praktyce, 2013, nr 6, s. 84-86
Słowa kluczowe
Serwisy społecznościowe, Komunikowanie marketingowe, Komunikowanie skuteczne, Strategia komunikowania
Social networking, Marketing communication, Effective communication, Communication strategy
Abstrakt
Gdybym miała określić Twittera w kilku słowach, byłyby to: prosty, przejrzysty, szybki. Pokochała go rzesza polityków, celebrytów, dziennikarzy czy sportowców na całym świecie - również w Polsce. Miesiąc temu pisałam na tych łamach, że Twitter jest zdecydowanie narzędziem dla tych osób, które cenią sobie konkrety. No więc tym razem bardzo konkretnie - co robić, a czego nie, żeby być na Twitterze skutecznym. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu