BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dymkowska Anna (OS3 Multimedia)
Tytuł
Pot, śmiech i dobre uczynki
Źródło
Marketing w Praktyce, 2013, nr 5, s. 12-14
Słowa kluczowe
Strategia marketingowa, Strategia marki, Marka, Pozycjonowanie produktu
Marketing strategy, Brand strategy, Brand, Product positioning
Abstrakt
W kontekście zasypanej informacjami rzeczywistości marketingowej i wybiórczego skanowania przez konsumentów wiadomości z otoczenia przykucie uwagi konsumenta jest dzisiaj kluczowe z perspektywy marketera. Bez jego uwagi niemożliwe jest dokonywanie transakcji na linii marka - konsument. Na znaczeniu zaczynają więc zyskiwać działania, które, osadzając produkt w zupełnie nowych ramach, zwiększają tym jego emocjonalną wartość. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu