BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Werenowska Agnieszka (Warsaw University of Life Sciences - SGGW, Poland)
Tytuł
Instruments of Promotion Used in Territorial Marketing
Możliwości promocji obszarów peryferyjnych z wykorzystaniem instrumentów public relations
Źródło
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2012, T. 14, z. 6, s. 281-284, fot., bibliogr. 5 poz.
Słowa kluczowe
Public relations, Promocja, Kampanie reklamowe
Public relations, Promotion, Advertising campaign
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule przedstawiono niektóre z instrumentów public relations i podejście do tworzenia programów kampanii promocyjnych. Zagadnienia związane z promocją obszarów, które zostały sklasyfikowane jako peryferyjne stały się ostatnio popularnym tematem wielu badań. Przedstawiono także analizę dostępnych narzędzi promocyjnych, które mogą być zastosowane na obszarach określonych jako peryferyjne. (abstrakt oryginalny)

The aim of the article was to present the tools used in territorial marketing. Recently the issues related to promotion of the areas that were categorized as peripheral, have become a popular subject of many studies. The paper provides an analysis of available promotion tools which could be applied in areas defined as peripheral, presents some of public relations instruments and an approach to the creation of promotional campaign programs. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Allen J. 2009: Imprezy korporacyjne. Wyd. Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., Warszawa, 21.
  2. Duda A. 2010: Public relations miast i regionów. Wyd. Difin, Warszawa.
  3. Grosse T.G. 2004: Przykłady polityki publicznej wobec regionów peryferyjnych, (www.mpp.org.pl).
  4. Olechnicka A. 2004: Regiony peryferyjne w gospodarce informacyjnej. Wydawnictwo Naukowe "Scholar", Warszawa.
  5. Tworzydło D. 2005: Public relations. Teoria i studia przypadków. WSIiZ, Rzeszów.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-3535
Język
eng
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu