BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Latusek Michał, Zalega Tomasz (Uniwersytet Warszawski)
Tytuł
Trendy w konsumpcji na rynku książki elektronicznej
Consumption Trends in the E-Books Market
Źródło
Studia i Materiały / Wydział Zarządzania. Uniwersytet Warszawski, 2012, nr 1-2, s. 152-166, tab., bibliogr. 28 poz.
Słowa kluczowe
Dokument elektroniczny, Konsumpcja, Książka elektroniczna
Electronic document, Consumption, e-book
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Autorzy poruszają problem trendów w konsumpcji na rynku książek elektronicznych. Kluczowym ich celem jest poznanie polskiego rynku e-booków. Należy w tym miejscu wspomnieć, że jest to rynek dopiero rozwijający się w naszym kraju, dlatego też niezwykle istotne jest przeanalizowanie trendów w tym zakresie - zarówno od strony producentów, pośredników, jak i konsumentów. Analiza trendów konsumpcyjnych pozwoli również na stworzenie pewnych prognoz rozwoju tego rynku w Polsce. (abstrakt oryginalny)

The primary purpose of the article that discusses trends in the consumption of e-books is to present the Polish market for these products. Considering that the market has started to develop only recently, it is very important that the consumption trends be analysed from the perspective of producers, intermediaries and consumers. Another aim of the analysis is to provide some indications as to how the Polish market may develop in the future. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Bywalec Cz. (2010). Konsumpcja a rozwój gospodarczy i społeczny. Warszawa: Wydawnictwo C.H. Beck.
  2. Lebert M. (2009). A Short History of eBooks. Toronto: NEF, University of Toronto.
  3. New Oxford American Dictionary (2001). Oxford: Oxford University Press.
  4. Project Gutenberg (1997). Newsletter of October, maj-czerwiec.
  5. Raport z badania rynku sprzedaży książek, muzyki i multimediów w Polsce 2011. Warszawa: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
  6. The Global eBook Market: Current Conditions & Future Projections 2012. Rüdiger Wischenbart, O'Reilly Media, Inc., styczeń.
  7. Zalega T. (2007). Konsumpcja - podstawy teoretyczne. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania UW.
  8. Zalega T. (2012). Konsumpcja. Determinanty, teorie i modele. Warszawa: PWE.
  9. http://en.wikipedia.org/wiki/Microform
  10. http://bit.ly/M5MuBe
  11. http://blogs.smithsonianmag.com/paleofuture/2012/03/the-ipad-of-1935
  12. http://www.gutenberg.org/
  13. http://www.pbi.edu.pl
  14. http://en.wikipedia.org/wiki/Digital_rights_management
  15. http://www.w3.org/TR/REC-xml/
  16. http://www.the-digital-reader.com/2011/11/02/rip-mobipocket-2000-2011
  17. http://empikgroup.com/o-firmie/historia/
  18. http://media2.pl/internet/85938-Merlin.pl-rusza-ze-sprzedaza-e-bookow-i-audioobookow.html
  19. http://bit.ly/Nn5bRC
  20. http://elib.pl
  21. http://www.empik.pl
  22. http://www.rp.pl/artykul/638669.html
  23. http://www.apple.com/environment/#product
  24. http://www.all-recycling-facts.com/recycling-statistics.html
  25. http://ebooksinlibraries.blogspot.com/2012/04/ere-ader-and-tablet-use.html
  26. http://venturebeat.com/2011/08/17/ebook-reader-sales-are-tripling-every-year
  27. http://buyersguide.macrumors.com http://en.wikipedia.org/wiki/Amazon_Kindle
  28. http://business.financialpost.com/2012/03/05/ipad-owners-looking-to-upgrade/
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1733-9758
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu