BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Berłowski Paweł
Tytuł
Dobre skutki rozmowy : informacja zwrotna jako wsparcie firmy i pracowników w Skanska CDE - studium przypadku
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2013, nr 7, s. 78-80
Słowa kluczowe
Komunikowanie, Komunikowanie w biznesie, Studium przypadku
Communication, Business communication, Case study
Firma/Organizacja
Skanska
Abstrakt
Wiele firm zwraca szczególną uwagę na komunikację, uznając ją za najważniejszy czynnik prawidłowego funkcjonowania. W Skanska CDE postanowiono położyć nacisk szczególnie na informację zwrotną. Tradycyjnie rozumiana komunikacja często bywa jednostronna: pracodawca komunikuje coś pracownikowi. W Skanska zaś ważne jest, aby komunikacja przebiegała obustronnie. Z całą pewnością możliwość swobodnego i odważnego komunikowania przełożonym przez pracowników informacji zwrotnej sprzyja budowaniu zespołowości i otwartości, które odgrywają niezwykle istotną rolę w kulturze korporacyjnej tej firmy. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu