BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zgud Jarosław (MindSet Consulting and Development)
Tytuł
Poznaj samego siebie (5) : czy, kiedy i jak uczysz się efektywnie?
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2013, nr 7, s. 96-100, bibliogr. 2 poz.
Słowa kluczowe
Rozwój zawodowy pracownika, Psychologia człowieka
Professional development of employees, Human psychology
Uwagi
streszcz.
Abstrakt
Wydawać by się mogło, że każdy z nas jest świadomy, jak uczyć się najbardziej efektywnie oraz jak utrzymywać i używać posiadaną już wiedzę. Niestety, w praktyce równie często można spotkać osoby wysoko samoświadome w tym obszarze, jak też i takie, które dalej mylą naukę z pamiętaniem. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. "Brain Aging", "Newsweek", June 2010, http://www.thedailybeast.com/newsweek/2010/06/18/this-is-your-brain-aging.html
  2. Frank N. Demster, "The Spacing Effect: A Case Study in the Failure to Apply the Results of Psychological Research", in "American Psychologist", 1988.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu