BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Macnar Anna (HRM Institute, Polska)
Tytuł
Wizerunek w cenie : czy polscy pracodawcy mają strategię employer brandingową?
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2013, nr 8, s. 22-25, rys., wykr.
Słowa kluczowe
Wizerunek przedsiębiorstwa, Budowanie świadomości marki, Wizerunek pracodawcy
Company image, Branding, Employer branding
Abstrakt
Turbulencje gospodarczo-rynkowe od kilku lat dotykają pracodawców nie tylko w Polsce, lecz także w całej Europie i nie widać ostatecznego zakończenia kryzysu. Jednak obszar employer brandingu wciąż rozwija się na polskim rynku. Szukając przewagi konkurencyjnej, większość pracodawców widzi potrzebę koncentrowania swoich działań w obszarach takich, jak: budowanie wizerunku pracodawcy, zaangażowanie, przywództwo czy kształtowanie kultury organizacyjnej w firmie. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu