BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kuś Agnieszka (Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, doktorantka)
Tytuł
E-reklama - nowa forma reklamy na rynku internetowym
Źródło
Studia i Materiały / Wydział Zarządzania. Uniwersytet Warszawski, 2011, nr 1-2, s. 112-116, bibliogr. 2 poz.
Słowa kluczowe
Reklama, Reklama w internecie, Formy reklamy, Poczta elektroniczna, Kampanie reklamowe
Advertising, Internet advertising, Advertising forms, e-mail, Advertising campaign
Uwagi
streszcz.
Abstrakt
Internet jest jednym z najprężniej rozwijających się mediów. Daje on firmom ogromne możliwości zaistnienia, wejścia na nowe rynki zbytu, promowania swoich produktów i usług. Jednakże, aby być zauważonym i poprawnie wykorzystać pojawiające się dzięki niemu możliwości, należy najpierw poznać narzędzie jakie nam oferuje. W niniejszym artykule ukazano różne formy e-reklamy jakie ma do wyboru przedsiębiorstwo, podpowiedziano które z jej elementów będą odpowiednie do osiągnięcia przez przedsiębiorstwo wyznaczonych celów. Przedstawiono również jakie elementy należy wziąć pod uwagę przy tworzeniu efektywnej kampanii reklamowej w internecie. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Zychalska M. Planowanie kampanii reklamowych w Internecie, http://www.zychalska.com/planowanie-kampanii-reklamowych-online,173.html
  2. Leśniewska A. 2006. Reklama internetowa, Gliwice: Helion.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1733-9758
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu