BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jakubowska Jagoda (Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu)
Tytuł
Lokalizacja jako czynnik wpływający na decyzje zakupowe klientów na przykładzie toruńskich hipermarketów real i carrefour
Location as a Factor Determining Customers'buing Decisions Based on an Example of Real and Carrefour Hypermarkets in Toruń
Źródło
Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie, 2011, t. 38, s. 45-62, tab., wykr., bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe
Decyzje konsumenckie, Analiza korzyści zakupu, Hipermarkety, Badania ankietowe
Consumer decision, Benefits of buying analysis, Hypermarkets, Questionnaire survey
Uwagi
streszcz., summ.
Firma/Organizacja
Real Sp. z o.o., Carrefour
,
Abstrakt
W artykule przedstawiono wybrane aspekty lokalizacji obiektów handlowych. Omówiono istotę oraz instrumenty lokalizacji. Wskazano znaczenie lokalizacji obiektów, która wpływa na decyzje zakupowe konsumentów. Przedstawiono wyniki badania ankietowego, którego celem było określenie czynników determinujących wybór wybranych hipermarketów jako miejsc realizacji zakupów. (abstrakt oryginalny)

An article features selected aspects concerning strategy of location when establishing a shopping centre. There has been described an essence and tools of location. The author indicates that location determinates customers' buying decisions and publishes the result of survey about factors which influence customers' buying decisions. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Drewiński M. (1983), Programowanie sieci handlu i usług, Wydawnictwo Uczelniane Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław.
  2. Kałążna-Drewińska U., Iwankiewicz-Rak B. (1993), Organizacja i technika handlu, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław.
  3. Knee D., Waters D. (1985), Strategy in retailing. Theory and application, The Oxford Centre for Management Studies, Oxford.
  4. Rószkiewicz M. (2002), Metody ilościowe w badaniach marketingowych, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
  5. Sławińska M. (1989), Sieć handlowa [w:] Z. Zakrzewski, red., Ekonomika handlu wewnętrznego, PWE, Warszawa.
  6. Sullivan M., Adcock D. (2003), Marketing w handlu detalicznym, Oficyna Ekonomiczna, Kraków.
  7. Szulce H. (1998), Struktury i strategie w handlu, PWE, Warszawa.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
2450-7040
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu