BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Petrykowska Joanna (Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu)
Tytuł
Wybrane aspekty nowoczesnych form promocji
Selected Aspects of Modern form of Promotion
Źródło
Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie, 2011, t. 38, s. 117-126, tab., bibliogr. 13 poz.
Słowa kluczowe
Marketing szeptany, Promocja, Formy promocji, Marketing partyzancki
Buzz marketing, Promotion, Promotion forms, Guerrilla marketing
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Celem niniejszego opracowania jest przedstawienie wybranych nowoczesnych form promocji, takich jak marketing szeptany oraz marketing partyzancki, będących niestandardowymi, kreatywnymi rozwiązaniami, mającymi w sposób skuteczny przykuć uwagę odbiorcy. (abstrakt oryginalny)

Goal of this study is to show selected, modern forms of promotion, such as word mouth marketing and guerilla marketing, being out-of-line, creative solutions, riveting attention of an audience in effective way. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Chrąchol U. (2009), Marketing szeptany jako efektywny sposób kreowania marki wśród konsumentów, [w:] Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej, G. Rosa, A. Smalec (red.), "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego" nr 559, Ekonomiczne Problemy Usług nr 42, Szczecin.
  2. Balter D., Butman J. (2007), Poczta pantoflowa: sztuka marketingu szeptanego, HELION, Gliwice.
  3. Dołhasz M. (2009), Reklama ambientowa - nowa forma komunikacji marketingowej przedsiębiorstw, [w:] Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty, Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej, G. Rosa, A. Smalec (red.), "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego" nr 559, Ekonomiczne Problemy Usług nr 42, Szczecin.
  4. Hughes M. (2008), Marketing szeptany. Z ust do ust. Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu, MT Biznes, Warszawa.
  5. Jasielska A., Maksymiuk R. A. (2010), Dorośli reklamują, dzieci kupują. Kindermarketing i psychologia, Wydawnictwo Naukowe Scholar, Warszawa.
  6. Kaniewska-Sęba, A. (2008), Ambient media jako nowoczesny instrument komunikacji, [w:] Marketing - zagadnienia współczesne, H. Mruk (red.), Wydawnictwo Forum Naukowe, Poznań.
  7. Levinson J. C. (1998), Marketing partyzancki, PWE, Warszawa.
  8. Murdoch A. (2003), Kreatywność w reklamie, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
  9. Polkowska D. (2011), Social shoping jako narzędzie marketing szeptanego online, [w:] Marketing przyszłości. Tredny. Strategie. Instrumenty. Marketing w działalności podmiotów rynkowych, G. Rosa, A. Smalec (red.), "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego" nr 662, Ekonomiczne Problemy usług nr 74, Szczecin.
  10. Rosen E. (2003), Fama. Anatomia marketingu szeptanego, Media Rodzina, Poznań.
  11. Smalec A. (2010), Nowe formy komunikacji marketingowej - wybrane aspekty, [w:] Komunikacja rynkowa. Ewolucja, wyzwania, szanse, B. Pilarczyk, Z. Waskowski (red.), "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu" nr 135, Poznań.
  12. Sutherland J., Canwell D. (2008), Klucz do marketingu. Najważniejsze teorie, pojęcia, postaci, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
  13. Zięba K. (2010), Marketing partyzancki jako efektywna forma docierania do młodego konsumenta, [w:] Marketing w realiach współczesnego rynku. Implikacje otoczenia rynkowego, Sz. Figiel (red.), PWE, Warszawa.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
2450-7040
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu