- Autor
- Petrykowska Joanna (Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu)
- Tytuł
- Wybrane aspekty nowoczesnych form promocji
Selected Aspects of Modern form of Promotion - Źródło
- Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie, 2011, t. 38, s. 117-126, tab., bibliogr. 13 poz.
- Słowa kluczowe
- Marketing szeptany, Promocja, Formy promocji, Marketing partyzancki
Buzz marketing, Promotion, Promotion forms, Guerrilla marketing - Uwagi
- streszcz., summ.
- Abstrakt
- Celem niniejszego opracowania jest przedstawienie wybranych nowoczesnych form promocji, takich jak marketing szeptany oraz marketing partyzancki, będących niestandardowymi, kreatywnymi rozwiązaniami, mającymi w sposób skuteczny przykuć uwagę odbiorcy. (abstrakt oryginalny)
Goal of this study is to show selected, modern forms of promotion, such as word mouth marketing and guerilla marketing, being out-of-line, creative solutions, riveting attention of an audience in effective way. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Pełny tekst
- Pokaż
- Bibliografia
- Chrąchol U. (2009), Marketing szeptany jako efektywny sposób kreowania marki wśród konsumentów, [w:] Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej, G. Rosa, A. Smalec (red.), "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego" nr 559, Ekonomiczne Problemy Usług nr 42, Szczecin.
- Balter D., Butman J. (2007), Poczta pantoflowa: sztuka marketingu szeptanego, HELION, Gliwice.
- Dołhasz M. (2009), Reklama ambientowa - nowa forma komunikacji marketingowej przedsiębiorstw, [w:] Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty, Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej, G. Rosa, A. Smalec (red.), "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego" nr 559, Ekonomiczne Problemy Usług nr 42, Szczecin.
- Hughes M. (2008), Marketing szeptany. Z ust do ust. Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu, MT Biznes, Warszawa.
- Jasielska A., Maksymiuk R. A. (2010), Dorośli reklamują, dzieci kupują. Kindermarketing i psychologia, Wydawnictwo Naukowe Scholar, Warszawa.
- Kaniewska-Sęba, A. (2008), Ambient media jako nowoczesny instrument komunikacji, [w:] Marketing - zagadnienia współczesne, H. Mruk (red.), Wydawnictwo Forum Naukowe, Poznań.
- Levinson J. C. (1998), Marketing partyzancki, PWE, Warszawa.
- Murdoch A. (2003), Kreatywność w reklamie, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
- Polkowska D. (2011), Social shoping jako narzędzie marketing szeptanego online, [w:] Marketing przyszłości. Tredny. Strategie. Instrumenty. Marketing w działalności podmiotów rynkowych, G. Rosa, A. Smalec (red.), "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego" nr 662, Ekonomiczne Problemy usług nr 74, Szczecin.
- Rosen E. (2003), Fama. Anatomia marketingu szeptanego, Media Rodzina, Poznań.
- Smalec A. (2010), Nowe formy komunikacji marketingowej - wybrane aspekty, [w:] Komunikacja rynkowa. Ewolucja, wyzwania, szanse, B. Pilarczyk, Z. Waskowski (red.), "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu" nr 135, Poznań.
- Sutherland J., Canwell D. (2008), Klucz do marketingu. Najważniejsze teorie, pojęcia, postaci, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
- Zięba K. (2010), Marketing partyzancki jako efektywna forma docierania do młodego konsumenta, [w:] Marketing w realiach współczesnego rynku. Implikacje otoczenia rynkowego, Sz. Figiel (red.), PWE, Warszawa.
- Cytowane przez
- ISSN
- 2450-7040
- Język
- pol