BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sierpowska Agnieszka (Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu; Uniwersytet Warszawski)
Tytuł
Internet w działaniach Public Relations : analiza porównawcza tradycyjnych i internetowych narzędzi
Źródło
Studia i Materiały / Wydział Zarządzania. Uniwersytet Warszawski, 2006, nr 1, s. 79-94, tab., bibliogr. 13 poz.
Słowa kluczowe
Public relations, Internet, Instrumenty marketingowe, Analiza porównawcza
Public relations, Internet, Marketing instruments, Comparative analysis
Uwagi
streszcz.
Abstrakt
Niniejszy artykuł ma na celu przedstawienie oraz porównanie tradycyjnych i internetowych narzędzi, jakie wykorzystywane są w działaniach prowadzonych przez jednostki Public Relations, z uwzględnieniem podziału na poszczególne grupy otoczenia firmy. Bardzo istotną, dla profesjonalnej i efektywnej działalności, wydaje się umiejętność posługiwania odpowiednimi technikami oraz, jak przystało na XXI wiek, wykorzystywanie nowoczesnych rozwiązań teleinformatycznych. Warto przy tym również zauważyć szerokie możliwości, jakie oferuje Internet. (abstrakt oryginalny)
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Altkorn J. (red.) 1998. Podstawy marketingu. Wyd. III zmienione i poszerzone, Kraków: Instytut Marketingu.
  2. Carpenter P. 2001. E-brands. Kreowanie marki w Internecie, WIG-Press.
  3. Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W. 2000. Marketing: punkt zwrotny nowoczesnej firmy, Warszawa: PWE.
  4. Goban-Klas T. 1997. Public Relations, czyli promocja reputacji, Warszawa: Business Press.
  5. Guzior P. 2001. Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych przedsiębiorstw, Gliwice: Helion.
  6. InternetPR - serwis polskich praktyków public relations, http://www.internet.pl.
  7. NetPR - internet dla public relations, http://www.netpr.pl.
  8. Polskie Stowarzyszenie Public Relations, http://www.pspr.org.pl.
  9. Samar Automotive Market Analysis, http://www.samar.pl.
  10. Seitel F. 2003. Public Relations w praktyce, Felberg SJA.
  11. Szyfter J. 2005. Public Relations w Internecie, Gliwice: Helion.
  12. Wielki J. 2000. Elektroniczny marketing poprzez Internet, Warszawa - Wrocław: PWN.
  13. Wojcik K. 2001. Public Relations od A do Z, Warszawa: Placet.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1733-9758
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu