BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Guryn Halina
Tytuł
Bezpieczny dialog : rozwój umiejętności kierowniczych w AXA Polska - studium przypadku
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2013, nr 9, s. 68-71
Słowa kluczowe
Studium przypadku, Umiejętności kierownicze, Relacje pracodawca-pracownik
Case study, Management skills, Employer-employee relationships
Firma/Organizacja
AXA Polska SA
Abstrakt
Jak się nauczyć skutecznej komunikacji z pracownikiem, w jaki sposób formułować informację zwrotną, która jest skoncentrowana na przyszłości, odnosi pozytywny skutek i nie tworzy poczucia zagrożenia, oraz jak wywołać pozytywną reakcję podwładnego, by zmienić jego zachowanie - to tylko kilka pytań, które towarzyszyły menedżerom w trakcie realizacji programu FeedForward zrealizowanego w firmie AXA Polska. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Emloyee Scope AXA, 2012, "FeedForward - wdrożenie w AXA Polska", Barbara Rajmańska - AXA Polska, Mariusz Lorenc - NLP Neuroedukacja, 2013, IV Międzynarodowa Naukowa Konferencja "Leadership Coaching", org. Akademia im. L. Koźmińskiego, Warszawa 2013.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu