BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kaczorowska-Spychalska Dominika (Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi)
Tytuł
Marketing tradycyjny a nowe wyzwania rynku
A Traditional Marketing and New Market Challenges
Źródło
Studia Ekonomiczne / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, 2012, nr 118, s. 326-332, rys., bibliogr. 18 poz.
Tytuł własny numeru
Nauki o zarządzaniu - u początków i współcześnie
Słowa kluczowe
Przewaga konkurencyjna, Marketing, Strategia marketingowa
Competitive advantage, Marketing, Marketing strategy
Uwagi
summ.
Abstrakt
Celem artykułu jest analiza kierunków zmian, jakie zachodziły w procesie ewolucji marketingu z uwzględnieniem współczesnych trendów jego rozwoju.(fragment tekstu)

Marketing has been evolving in the space of years becoming the philosophy of a contemporary management. Global processes, intensive competition or a dynamic IT technologies development have changed the conditions of market subjects functioning. Marketing stopped being identified mainly with intensive TV commercial or promotional tools at points-of-sale. This stands a chance to create a new value in mutual relations between a company and a client.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Bachnik K.: Skuteczna sprzedaż w czasach Internetu. "Harvard Business Review Polska" 2010, 2011.
  2. Barańska-Fischer M., Szymański G.: Polscy internauci a reklama online. Raport Ad- Standard, Social Media 2010, Warszawa 2010.
  3. Edelman D.C.: Budowanie marki w epoce cyfrowej. "Harvard Business Review Polska" 2010, 2011.
  4. Godin S.: Plemiona 2.0. Wydawnictwo One Press, Gliwice 2010.
  5. Hatalska N.: Nowe trendy w branży e-marketingu. Raport Internet Standard. AdStandard 2011, Warszawa 2011.
  6. Kotler Ph., Kartajaya H., Setiawan I.: Marketing 3.0. MT Biznes, Warszawa 2010.
  7. Kozielski R.: Biznes doświadczeń - zachwycić klienta. "Marketing w Praktyce" 2011, nr 4.
  8. Konsument w mediach społecznościowych. Euro RSCG Worlwide Polska 2010.
  9. Mazurek G.: Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu. Oficyna Wolters Kluwer Business, Kraków 2008.
  10. Michalski E.: Marketing. PWN, Warszawa 2007.
  11. Otto J.: Marketing relacji - koncepcja i stosowanie. C.H. Beck, Warszawa 2004.
  12. Podziemek K.: Zarządzanie doświadczeniem klienta. "Marketing w Praktyce" 2011, nr 2.
  13. Podstawy marketingu. Red. J. Altkorn. Instytut Marketingu, Kraków 1996.
  14. Prahalad C.K., Ramaswamy V.: Przyszłość konkurencji. PWE, Warszawa 2005.
  15. Raport Internet Standard. AdStandard 2011, Warszawa 2011.
  16. Raport Internet Standard. Social Media 2010, Warszawa 2010.
  17. Trendy Social Media Marketing 2010. Netweb Media, Warszawa 2010.
  18. Turska R.: Przyszłość w dobrych narzędziach. "Marketing w Praktyce" 2011, nr 3
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
2083-8611
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu