BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Chybalski Filip (Politechnika Łódzka)
Tytuł
Wycena produktów według cen sprzedaży
Evaluation of Products by the Net Price
Źródło
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, 2010, nr 6, s. 62-68, bibliogr. 5 poz.
Economics and Organization of Enterprise
Słowa kluczowe
Wycena, Cena produktu, Modele wyceny
Valuation, Product price, Pricing models
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Celem artykułu jest zaproponowanie metody kalkulacji wyceny produktów dla celów bilansowych według ceny sprzedaży netto. (abstrakt oryginalny)

The aim of the article is to propose a tool of evaluation of products by the net price minus the average profit on sales. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Gmytrasiewicz M., Karmańska A., Rachunkowość finansowa, Difin, Warszawa 2006.
  2. Jaruga A., Nowak W., Szychta A., Rachunkowość zarządcza. Koncepcje i zastosowanie, Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi, Łódź 2001.
  3. Niemczyk J., Rachunkowość małych i średnich przedsiębiorstw, Unimex, Wrocław 2007.
  4. Olchowicz I., Tłaczała A., Rachunkowość finansowa w przykładach, Difin, Warszawa 2005.
  5. Sobańska I. (red.), Rachunek kosztów i rachunkowość zarządcza, C. H. Beck, Warszawa 2006.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-6846
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu