BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Chojnacka Agnieszka
Tytuł
Wizerunek miasta Rybnik wśród jego mieszkańców w świetle badań własnych
Źródło
Prace Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach. Warsztaty doktoranckie' 10. Zarządzanie - Finanse - Ekonomia, 2011, s. 22-31, bibliogr. 7 poz., tab.
Słowa kluczowe
Wizerunek miasta, Badania ankietowe
City image, Questionnaire survey
Kraj/Region
Rybnik
Abstrakt
Pozytywny wizerunek miasta czy kraju przekłada się na wszystkie sfery gospodarcze zarówno samych jednostek terytorialnych, jak i działających na ich terenie przedsiębiorstw. Zastosowanie przez miasta narzędzi wykorzystywanych przez przedsiębiorstwa jest zatem niezbędnym czynnikiem rozwoju i konkurencyjności. Celem niniejszego artykułu jest zdiagnozowanie obecnego wizerunku miasta Rybnik oraz sformułowanie zaleceń dotyczących dalszych działań wizerunkowych. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Altkorn J.: Wizerunek firmy. Wyższa Szkoła Biznesu, Dąbrowa Górnicza 2004.
  2. Andrzejewski P., Kot W.: Medialne public relations. Wydawnictwo Forum Naukowe, Poznań 2006.
  3. Kaczmarczyk S.: Badania marketingowe. Metody i techniki. PWE, Warszawa 2003.
  4. Knecht Z.: Public relations w administracji publicznej. Teoria, praktyka, badania. Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2006.
  5. Ociepka B.: Public relations w teorii i praktyce. Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław 2003.
  6. Pluta E.: Public relations - moda czy konieczność? Teoria i praktyka. Twigger, Warszawa 2001.
  7. Słownik współczesnego języka polskiego. Red. B. Dunaj. Wydawnictwo Wilga, Warszawa 1996.
Cytowane przez
Pokaż
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu