BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Hamer Hans H. (Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu), Światowy Grażyna (Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu)
Tytuł
Problemy międzynarodowej standaryzacji nazw marek
Źródło
Handel Wewnętrzny, 1996, nr 2, s. 15-19
Słowa kluczowe
Marka produktu, Standaryzacja
Product brand, Standardization
Abstrakt
Przedstawiono następujące zagadnienia międzynarodowej standaryzacji nazw marek: wymogi odnoszące się do nazewnictwa markowego, ryzyko międzynarodowej standaryzacji nazw marek, przeprowadzenie międzynarodowej standaryzacji nazw markowych
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0438-5403
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu