BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Altkorn Jerzy (Akademia Ekonomiczna w Krakowie / Wydział Zarządzania)
Tytuł
Determinanty rozwoju marek pośredników
Źródło
Handel Wewnętrzny, 1996, nr 5-6, s. 9-12
Słowa kluczowe
Pośrednictwo handlowe, Marka, Dystrybucja towarów
Trade intermediary, Brand, Commodity distribution
Abstrakt
Diagnozę aktualnej i przyszłej roli marek dystrybutorów na świecie i w Polsce poprzedzono przedstawieniem zmian, które miały miejsce w handlu, zwłaszcza w ostatnim ćwierćwieczu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0438-5403
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu