BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gil Waldemar Piotr (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
Tytuł
Wpływ ceny na optymalizację sprzedaży w kontekście potencjału finansowego marketing mix
Sales Price by Unit as a Tool of Optimization of Marketing Mix
Źródło
Nauki o Zarządzaniu / Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, 2012, nr 4 (13), s. 110-124, rys., tab., bibliogr. 9 poz.
Management Sciences / Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Słowa kluczowe
Marketing-mix, Finanse, Optymalizacja, Cena produktu
Marketing-mix, Finance, Optimalization, Product price
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Niniejsza praca stanowi próbę wyodrębnienia finansowego potencjału ceny jako narzędzia optymalizacji sprzedaży. Poczynając od identyfikacji ceny jako elementu marketingu mix, poprzez problematykę warunków opłacalności sprzedaży, po optymalizację sprzedaży, autor wykazuje wpływ ceny na optymalizację sprzedaży. (abstrakt oryginalny)

This research paper is an attempt to articulate the financial potential of sales price by unit as a tool of optimization of sales. From the identification of sales price by unit as an element of marketing mix, through the issue of conditions of sales profitability, up to the optimization of sale the author shows the impact of price upon optimization of sales. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Adamska A., Dąbrowski T., Do czego marketing potrzebny jest finansom, "Monitor Rachunkowości i Finansów" nr 12, C.H. Beck, Warszawa 2006.
  2. Dubois B., Kotler Ph., Marketing Management, Public Union, Paris 2000.
  3. Gil W.P., Impact of Marketing Activities upon Financial Rentability of Swiss Small Enterprises of the Service Sector in the Process of Internationalization, UNINE, Neuchâtel 2009.
  4. Gil W.P., Swiss financial reported standards as an example of informational efficiency for enterprises and regions, [w:] J. Ostoj, P. Biermann, W.P. Gil i in.: Poznávanie a diagnostika spoločensko-ekonomických podmienok. Finančný manažment v regiónoch, Žilinská univerzita v Žiline, Žilina 2011.
  5. Kotler Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Felberg SJA, Warszawa 1999.
  6. Kotler Ph., Marketing, REBIS, Poznań 2005.
  7. Leimgruber J., Prochinig U., Das Rechnungswesen als Führungsinstrument, Verlag SKV, Zürich 2007.
  8. Meffert H., Marketing. Grundlagen der Absatzpoliktik, Gabler, Wiesbaden 1986.
  9. Szumilak J., Cena, [w:] J. Altkorn (red.), Podstawy marketingu, IM, Kraków 2000.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
2080-6000
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu