BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kotzian Joanna (HRM partners S.A., Polska)
Tytuł
Jeden bank, wiele pasji : budowanie wizerunku pracodawcy z wyboru w PKO Banku Polskim - studium przypadku
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2013, nr 10, s. 34-38, rys.
Słowa kluczowe
Wizerunek banku, Pracodawcy, Wizerunek pracodawcy
Bank image, Employers, Employer branding
Firma/Organizacja
PKO Bank Polski SA
Abstrakt
PKO Bank Polski jest największym i jednym z najstarszych banków w Polsce. Przez wiele lat miał wizerunek stabilnej, ale nieco staroświeckiej instytucji. Najpierw w nowej odsłonie pokazał się w kampanii reklamowej z Szymonem Majewskim, by niewiele później zgarnąć wór nagród jako najlepszy pracodawca w sektorze. Jak do tego doszło? (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu