BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Baruk Agnieszka Izabela (Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie)
Tytuł
Bodźce motywujące współczesnych pracowników
Incentives Motivating Contemporary Employees
Źródło
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, 2010, nr 8, s. 33-44, tab., rys., bibliogr. 2 poz.
Economics and Organization of Enterprise
Słowa kluczowe
Motywowanie pracowników, Techniki motywowania, Motywacje płacowe, Motywacje pozapłacowe, Badania empiryczne
Motivating employees, Motivation techniques, Motivating by pay, Nonwage motivations, Empirical researches
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule przedstawiono wyniki pierwotnych badań empirycznych dotyczące siły wpływu bodźców materialnych i niematerialnych ocenianej przez respondentów, wskazując bodźce charakteryzujące się, ich zdaniem, największą skutecznością. Zaproponowano narzędzie umożliwiające identyfikowanie właściwej, z punktu widzenia oczekiwań pracowników, mieszanki bodźców motywujących ich do pracy w postaci macierzy oceny bodźców. (abstrakt oryginalny)

In the article, on the base of the results of field studies the strength of influence of material and non material incentives was shown. The most effective incentives in both groups were identified. Besides an estimation incentives matrix was proposed as the instrument of defining the correct incentives-mix from the point view of employees. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Baruk A., Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy, Difin, Warszawa 2006.
  2. Sikorski Cz., Drogi do sukcesu, Difin, Warszawa 2007.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-6846
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu