BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kańczukowska-Stadnik Agnieszka (Poznańska Wyższa Szkoła Biznesu)
Tytuł
Współpraca w kreowaniu innowacji produktowych
Cooperation in Product Innovation Creation
Źródło
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, 2010, nr 8, s. 70-76, tab., bibliogr. 15 poz.
Economics and Organization of Enterprise
Słowa kluczowe
Innowacyjność produktu, Współpraca, Łańcuch dostaw, Rozwój produktu, Opakowania
Product innovation, Cooperation, Supply chain, Product development, Packaging
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule zaprezentowano wyniki badań czynników determinujących współpracę pomiędzy producentami opakowań, a ich klientami w procesie rozwoju nowego produktu. (abstrakt oryginalny)

The paper presents the results of author's research concentrating on the most important factors determining the cooperation between packaging manufacturers and their client during the process of new product development. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Almeida P., Kogut В., Localization and knowledge and the mobility of engineers in regional networks, Management Science, No. 45, 1999, pp. 905-917.
  2. Christopher M., Logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw, Polskie Centrum Doradztwa Logistycznego, 2000, s. 14.
  3. Croxton K. L., Garcia-Dastugue S. J., Lambert D. M., Rogers D. S., The Supply Chain Management Processes, International Journal of Logistics Management, No. 2, 2001, p. 13.
  4. Gassmann O., Albers S., Handbuch Technologie- und Innovationsmanagement, Gabler, Wiesbaden 2005.
  5. Hagedoorn J., Duysters G., External sources of innovative capabilities: the preference for strategic alliances or mergers and acquisitions, Journal of Management Studies, No. 39, 2002, pp. 167-188.
  6. Kańczukowska-Stadnik A., The Importance of Packaging in Innovative Merchandising, in: Innovative Management Journal, Vol. 1, No. 4, 2009, PWSBiJO, pp. 8-14.
  7. Lüthje С., Herstatt С., The Lead User method: an outline of empirical findings and issues for future research, R & D Management, Vol. 34, No 5, 2004, pp. 553-568.
  8. Madill J. J., Haines G. H., Riding A. L., Managing customer relationship: Account manager turnover and effective account management, Industrial Marketing Management, No. 36, 2007, pp. 241-248.
  9. Perez M., Sanchez A., Lean production and technology networks in the Spanish automotive supplier industry, Management International Review, Vol. 42, No. 3, 2002, p.261.
  10. Perks H., Marketing Information Exchange Mechanisms In Collaborative New Product Development, Industrial Marketing Management, Vol. 29, No.2, 2000, pp. 179-189.
  11. Rynek Opakowań w Polsce. Stan obecny i prognoza do 2005 roku, Centralny Ośrodek Badawczo-Rozwojowy, Warszawa 2000.
  12. Santoro M. D., Success Breeds Success: The Linkage between Relationship Intensity and Tangible Outcomes in Industry-University Collaborative Ventures, Journal of High Technology Management Research, Vol. 11, No. 2, 2000, pp. 255-273.
  13. Sivadas E., Dwyer F. R., An Examination of Organizational Factors Influencing New Product Success in Internal and Alliance-Based Processes, Journal of Marketing, Vol. 64, No.1,2000, pp. 31-49.
  14. Tidd J., Bessant J., Pavitt K., Managing Innovation. Integrating Technological, Market and Organization Change, John Wiley&Sons, New York, 2004, p. 197.
  15. Urbaniak M., Rola marketingu partnerskiego w kształtowaniu wizerunku firmy, Świat Marketingu, marzec 2002.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-6846
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu