BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Milewski Dawid (Uniwersytet Szczeciński)
Tytuł
Ocena produktu turystycznego miejscowości wypoczynkowo-uzdrowiskowej na przykładzie Kołobrzegu
Evaluaction of tourist product of Health Resort the Kolobrzeg Case
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2012, nr 2(18), s. 193-203, rys.
Słowa kluczowe
Turystyka, Produkt turystyczny, Uzdrowiska
Tourism, Tourist product, Health resort
Uwagi
summ.
Abstrakt
Badania wykazują, że turyści mają ogólnie pozytywne odczucia związane z pobytem w Kołobrzegu. Dostrzegają takie jego atuty, jak: dostęp do morza, czyste plaże, różnorodną ofertę kulturalno-rozrywkową, zadbane miasto. Ale też dostrzegają pewne mankamenty. Podmioty odpowiedzialne za rozwój turystyki w Kołobrzegu powinny w swoich działaniach umieć pogodzić często sprzeczne oczekiwania różnych grup turystów.(tekst z oryginału)

Kołobrzeg is one of the main centers of leisure and spa in West Pomerania. Kołobrzeg is a seaside health resort with mineral springs, brines and mud seams. The town has a commercial port, passenger, fishing and yachting, and the seaside resort and well-developed accommodation, spa and recreation. These elements are the main components of torism product of the city, which attractiveness determines the level of satisfaction of arriving tourists, and consequently shapes the size and structure of tourism. This article aims to assess the torism product and the characteristics of the structure of tourism flow in Kołobrzeg basing on the survey. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Bibliografia
Pokaż
  1. Wodejko S., Ekonomiczne zagadnienia turystyki, Wyższa Szkoła Handlu i Prawa, Warszawa 1998
  2. Ekonomika turystyki, red. A. Panasiuk, PWN, Warszawa 2007
  3. Gospodarka turystyczna, red. A. Panasiuk, PWN, Warszawa 2008
  4. Turystyka, red. W.Kurek, PWN, Warszawa 2007
  5. Kaczmarek J., Stasiak A., Włodarczyk B., Produkt turystyczny, PWE, Warszawa 2005
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1644-0501
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu