BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bogacz Paweł (Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie), Setlak Krzysztof (Kompania Węglowa S.A. Oddział KWK "Ziemowit", Polska), Siodłak Łukasz (Kompania Węglowa S.A. Oddział KWK "Ziemowit", Polska)
Tytuł
Ocena potencjału finansowego przedsiębiorstw energetyki zawodowej w Polsce
Assessment of Financial Potential Power Plants and Heatings Plants in Poland
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia, 2011, nr 37, s. 11-25, rys., tab., bibliogr. 9 poz.
Słowa kluczowe
Energetyka, Finanse przedsiębiorstwa, Marketing relacji
Energetics, Enterprise finance, Relationship marketing
Uwagi
streszcz., summ..
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
W pracy zaprezentowano propozycję metody służącej wyznaczaniu poziomu potencjału finansowego elektrowni i elektrociepłowni zawodowych, która może stać się - zdaniem autorów - częścią algorytmu służącego określaniu poziomu atrakcyjności rynkowej elektrowni i elektrociepłowni zawodowych dla kopalń węgla kamiennego. W budowie metody wykorzystano ideę marketingu relacyjnego, opierając dodatkowo proces analityczny na narzędziach wielowymiarowej analizy porównawczej, popartej analizą ekspercką. (fragment tekstu)

The paper presents a proposition of the method of determining the level of financial potential power plants and heating plants in Poland, which could become part of the algorithm determination the level of the market attractiveness of power plants and heating plants for coal mines. In the construction of method uses the concept of relationship marketing. Analytical process based on a multidimensional comparative analysis tools, supported by expert analysis. The presentation of the proposed method supported by an example based on the results of analysis companies in the energy sector and Kompania Węglowa SA.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Malko J., Wilczyński A.: Rynki energii - działania marketingowe, Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, Wrocław 2006.
  2. Bogacz P.: Metoda oceny atrakcyjności rynkowej przedsiębiorstw energetyki zawodowej dla potrzeb budowy strategii marketingowej wielozakładowego przedsiębiorstwa górniczego, praca doktorska AGH, Kraków 2007.
  3. Cheverton P.: Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów, Wyd. ONE Press, Warszawa 2006.
  4. Bogacz P.: Pomiar poziomu kształtowania się potencjału produkcyjnego przedsiębiorstw energetyki zawodowej w Polsce, materiały konferencji: Komputerowo Zintegrowane Zarządzanie, Oficyna Wydawnicza Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, Opole 2010.
  5. Ostasiewicz W. i inni: Metody ilościowe w ekonomii, Wyd. AE we Wrocławiu, Wrocław 1999.
  6. Ustawa o rachunkowości, DzU 2002, nr 76, poz. 694 ze zm.
  7. www.cire.pl/rynekenergii/.
  8. Bogacz P.: Analiza rynku fundamentem zarządzania marketingowego przedsiębiorstwem górniczym, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 586, Szczecin 2010.
  9. Iwasiewicz A.: Zarządzanie jakością w przykładach i zadaniach, Wyd. WSZiNS, Tychy 2005.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1733-2842
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu