BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rosa Grażyna (Uniwersytet Szczeciński)
Tytuł
Znaczenie promocji w rozwoju turystyki w Wolińskim Parku Narodowym
The Importance of Promoting in the Development of Tourism in the Wolin National Park
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, nr 77, s. 259-268, fot., bibliogr. 5 poz.
Tytuł własny numeru
Samorząd terytorialny wobec procesów rozwoju, partnerstwa i współpracy : VII Forum Samorządowe
Słowa kluczowe
Promocja turystyki, Parki narodowe, Rozwój turystyki
Promotion of tourism, National parks, Tourism development
Uwagi
summ.
Abstrakt
Celem artykułu jest wykazanie znaczenia działań promocyjnych dla roz-woju turystyki w wybranym obszarze Wolińskiego Parku Narodowego - nad Jeziorem Turkusowym, ich ocena i zaproponowanie zmian. Omówiona w artykule promocja obszaru wpływa w dużym stopniu na jego rozwój oraz wzrost ruchu turystycznego. Skutki tego rozwoju podzielić można na dwie kategorie - o charakterze gospodarczym oraz przyrodniczym.(tekst z oryginału)

The article presents the characteristics and analysis of the use of promotion tools in order to stimulate tourism in the Wolin National Park, in particular on Jezioro Turku-sowe (Turquoise Lake). Basing on the analysis, it has been found that the area, despite the huge potential is still poorly promoted. Possible forms of promotion targeted at domestic and foreign tourists have been suggested. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Kudej A., Zasady udostępniania turystycznego WPN (09.2008), http:// www.wolinpn.pl/ html/turystyka/turystyka.htm, strona internetowa WPN (07.2011).
  2. Marketing terytorialny, red. T. Markowski, PAN, Warszawa 2006.
  3. Panasiuk A., Polityka Turystyczna, red. A. Panasiuk, Szczecin-Kopenhaga 2005, Fundacja na rzecz Uniwersytetu Szczecińskiego.
  4. Rosa G., Komunikacja i negocjacje w biznesie, WNUS, Szczecin 2009.
  5. Rosa G., Komunikacja marketingowa, WNUS, Szczecin 2005. THE
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu