BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rosa Grażyna (Uniwersytet Szczeciński)
Tytuł
Moc i siła marki w usługach
Power and Strength of the Brand in Services
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, nr 72, s. 241-249, tab.
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości: trendy, strategie, instrumenty: zachowania konsumentów - trendy i kierunki zmian
Słowa kluczowe
Marka, Usługi
Brand, Services
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule poddano analizie wybrane kategorie związane z marką usług: moc i siłę marki. Celem rozważań jest analiza przeobrażeń rynku polskich marek, analiza rankingów w różnych kategoriach, ocena przyczyn zmian na tym rynku. Wyniki analizowanych badań pochodzą z Rankingu najcenniejszych polskich marek. (abstrakt oryginalny)

The paper analyzes the selected categories associated with the services brand: power and strength of the brand. The aim of the paper is an analysis of the market transformation of Polish brands, the analysis of rankings in various categories, evaluating the causes of changes in the market. The results of the analyzed studies come from the ranking of the most valuable Polish brands.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Ph. Kotler, G. Armstrong, Principles of Marketing, Prentice Hall International, London 1989, s. 248
  2. 2 Ranking najcenniejszych polskich marek, "Rzeczpospolita", Dodatek "Marki polskie" z 2 grudnia 2010
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu