BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sidorkiewicz Marta (Uniwersytet Szczeciński), Tokarz Anna (Uniwersytet Szczeciński)
Tytuł
Usługi hotelarskie jako element produktu turystyki religijnej - studium przypadku w okresie Świąt Bożego Narodzenia
Hotel Services as a Religious Tourism Product's Element Case Study During Christmas
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, nr 65, s. 405-413
Tytuł własny numeru
Turystyka religijna: zagadnienia interdyscyplinarne
Słowa kluczowe
Turystyka religijna, Usługi hotelowe
Religious tourism, Hotel services
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Celem artykułu jest przedstawienie oferty hotelarskiej wybranych obiektów w Polsce w okresie Świąt Bożego Narodzenia w 2010 r. Artykuł jest wynikiem studiów literaturowych oraz analizy stron internetowych wybranych obiektów hotelarskich.(fragment tekstu)

The aim of this article is to present selected offers of hotels in Poland during Christmas in 2010. The article consists of three substantial parts, as well as introduction and conclusion. The paper describes the product of religious tourism, the hotel services essence and the analysis of selected offers of hotels in Poland, based on exploring the Internet. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Szerzej na ten temat: V.C.T. Middleton, Marketing w turystyce, PAPT, Warszawa 1999,s. 38.
  2. L. Nowak, Pozaekonomiczne determinanty zachowań nabywców, Akademia Ekonomiczna,Poznań 1995, s. 73.
  3. http://travel-fan.pl/news/polacy-chca-spedzac-swieta-z-rodzina-w-domu/, (05.12.2010.).
  4. Szerzej na ten temat: A. Jackowski, Pielgrzymka a turystyka religijna. Rozważania na czasie, w: Turystyka religijna, red. Z. Kroplewski, A. Panasiuk, Wyd. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2010, s. 17-32.
  5. Terminologia turystyczna. Zalecenia WTO, Warszawa 1995, s. 14.
  6. D. Milewski, A. Pawlicz, M. Sidorkiewicz, Oferta hotelarska w miejscach kultu religijnego w Polsce na przykładzie domów pielgrzyma, w: Turystyka..., op.cit., s. 346-356.
  7. M. Turkowski, Marketing usług hotelarskich, PWE, Warszawa 2003, s. 34.
  8. W. Bańka, Zarządzanie personelem - teoria i praktyka, Wyd. Adam Marszałek, Toruń 2002, s. 185.
  9. J. Piasta, Marketing w hotelarstwie. Podręcznik praktyczny, Jacek Piasta - Doradztwo, Warszawa 2007, s. 18.
  10. http://www.anacco.pl/ (Portal Doradztwa Strategicznego i Szkoleń Biznesowych)
  11. Hotelarstwo. Usługi - eksploatacja - zarządzanie, red. A. Panasiuk, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2008, s. 78.
  12. http://www.ceneo.pl/, (07.12.2010 r.).
  13. http://www.otowakacje.pl/, (07.12.2010 r.).
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu