BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Drab-Kurowska Anna (Uniwersytet Szczeciński)
Tytuł
Wykorzystanie technologii informatycznych w komunikacji marketingowej
Using Information Technologies in Marketing Communications
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, nr 68, s. 674-681, bibliogr.7 poz.
Tytuł własny numeru
Drogi dochodzenia do społeczeństwa informacyjnego : stan obecny, perspektywy rozwoju i ograniczenia. T. 2
Słowa kluczowe
Komunikowanie marketingowe, Technologie informacyjne i telekomunikacyjne, Klient
Marketing communication, Information and Communication Technology (ICT), Customer
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Wzrastające potrzeby i wymagania klientów, coraz większa świadomość ekonomiczna i informatyczna oraz nasilająca się konkurencja powodują, że informacja, będąca produktem technologii informatycznych, stanowi konieczny warunek osiągania pozacenowej przewagi konkurencyjnej. (tekst z oryginału)

This article introduces the problem of the marketing communications in electronic systems. The aim of marketing communication is to establish a long-wave/long-term and personal relationships between customer and organization. The knowledge about customers, their preferences, habits and personality is indispensable for an effective management.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Jain D.C., Maesincee S., Kotler Ph.: Marketing nie stoi w miejscu, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 2002.
  2. Mruk H. (red.): Komunikowanie się w biznesie, Wydawnictwo AE w Poznaniu,Poznań 2002.
  3. Rosa G.: Komunikacja marketingowa, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2005.
  4. Stasieńko J.: System informatyczny wspomagający zarządzanie relacjami z klientami, http://kis.pwszchelm.pl/publikacje/V/Stasienko.pdf
  5. Szwarc N.: Od masowej komunikacji marketingowej po personalizację w e-marketingu, http://www.e-mentor.edu.pl/artykul/index/numer/35/id/762
  6. Szymoniuk B. (red.): Komunikacja marketingowa. Instrumenty i metody, Wydawnictwo PWE, Warszawa 2006.
  7. Tiwana A.: Przewodnik po zarządzaniu wiedzą. E-biznes i zastosowania CRM, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 2003.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu