BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sondej Tomasz (Uniwersytet Szczeciński)
Tytuł
Sponsoring w polskim sporcie prezentowany w telewizji z uwzględnieniem struktury widowni
Sponsorship in Polish Sports Presented on Television Including the Structure of the Audience
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, nr 19, s. 111-119, rys., bibliogr. 2 poz.
Uwagi
summ.
Abstrakt
Komunikacja marketingowa firm w Polsce wymaga zaawansowanych form docierania do odbiorcy z uwagi na liczbę informacji przekazywanych potencjalnym klientom i całemu otoczeniu rynkowemu. Wśród tych form jest sponsoring, który pozwala na bardziej subtelne komunikowanie odbiorcom wiadomości o istnieniu firmy, marki i tym podobnych. Celem artykułu jest wskazanie dynamiki i obszarów rozwoju sponsoringu sportowego, który jest eksponowany w telewizji w Polsce.

The article presents the development of sport sponsorship market in Poland in a view of its exposure on television. It presents the structure of the audience of the most popular television channels, investment in sports sponsorship, the structure of the sponsoring brands' exposure, most frequently used for sports sponsorship TV channels and sports, which are mostly used in the sponsorship.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. "Sponsoring polega na finansowym lub rzeczowym wspieraniu różnych dziedzin życia w celu osiągnięcia własnych celów marketingowych czy komunikacyjnych", Komunikowanie się w marketingu, H. Mruk (red.), PWE, Warszawa 2004, s. 140.
  2. Jako element public relations wymieniają go na przykład Philip Kotler w: Ph. Kotler, Marketing, Rebis, Poznań 2005, i Maciej Rydel w: Komunikacja marketingowa, M. Rydel (red.), ODDK, Gdańsk 2001, s. 22.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1509-0507
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu