BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Baraniecka Anna (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
Tytuł
Logistyczna obsługa klienta a wartość przedsiębiorstwa
The Logistic Customer Service in Relation to Value of Company
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia, 2011, nr 47, s. 263-275, bibliogr. 4 poz.
Słowa kluczowe
Logistyka, Obsługa klienta, Strategia obsługi klienta, Logistyczna obsługa klienta
Logistics, Customer service, Customer service strategy, Logistics customer service
Uwagi
streszcz., summ..
Abstrakt
Logistyczna obsługa klienta, w przeciwieństwie do obsługi marketingowej, postrzegana jest stereotypowo jako źródło kosztów i problemów przedsiębiorstw. Takie podejście wynika głównie z błędnego rozumienia pojęcia obsługi logistycznej. Tymczasem w tym procesie logistycznym tkwi olbrzymi potencjał generowania wartości, tak dla przedsiębiorstwa, jak również jego klienta. W referacie autorka przybliża istotę logistycznej obsługi klienta i wskazuje na procedurę jej projektowania, gwarantującą większą efektywność i skuteczność działań w tym obszarze. (abstrakt oryginalny)

Logistic customer service, in contrast with the marketing service, is perceived stereotypically as the source of costs and problems of enterprises. Such an approach results mainly from incorrect understanding comprehending the logistic service. Meanwhile an enormous potential of generating the value lies in this logistic process, so for the enterprise, as well as his customer. In the paper the author is moving the being of the logistic customer service closer and he is pointing at the procedure of for her designing, guaranteeing the greater effectiveness and efficiency of action in this area. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Baraniecka A.: Efficient Consumer Response - ECR. Łańcuch dostaw zorientowany na klienta, Biblioteka Logistyka, Poznań 2005.
  2. Christopher M.: Logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw, PCDL, 2000.
  3. Kaplan S.R., Cooper R.: Zarządzanie kosztami i efektywnością, Dom Wydawniczy ABC, Krakow 2000.
  4. Kempy D.: Logistyczna obsługa klienta, PWE 2000.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1733-2842
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu