BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Cieślik Maciej (Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości)
Tytuł
Społecznie (nie)odpowiedzialni : czy małe i średnie firmy w Polsce wiedzą, czym jest koncepcja CSR?
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2013, nr 11, s. 44-46
Słowa kluczowe
Społeczna odpowiedzialność biznesu, Społeczna odpowiedzialność, Małe i średnie przedsiębiorstwa
Corporate Social Responsibility (CSR), Social Responsibility, Small business
Abstrakt
Wśród firm, które prowadzą własną strategię z uwzględnieniem społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), w większości dominują duże przedsiębiorstwa, zwłaszcza korporacje. A co z małymi i średnimi firmami? Przecież to właśnie z nich składa się polska gospodarka. Jaka jest więc znajomość i rozumienie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w sektorze MMSP? Czy brak znajomości CSR przekłada się na prowadzenie biznesu ignorującego potrzeby otoczenia, czy też przedsiębiorcy realizują działania z zakresu CSR instynktownie? (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu