BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zaręba Paulina (Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami)
Tytuł
Propagator marki : komunikacja wewnętrzna w employer brandingu
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2013, nr 11, s. 58-60
Słowa kluczowe
Budowanie świadomości marki, Komunikowanie, Relacje organizacja-otoczenie, Relacje pracodawca-pracownik, Wizerunek pracodawcy
Branding, Communication, Organization-environment relations, Employer-employee relationships, Employer branding
Abstrakt
Wiele firm inwestuje w zewnętrzne działania promocyjne, nie doceniając wagi komunikacji wewnętrznej. Tymczasem to, jakie aktywności podejmuje organizacja wewnątrz swojej struktury, często stanowi o tym, jak postrzegana jest na zewnątrz. Im nowocześniejsze narzędzia komunikacji wewnętrznej, tym większa interakcja pracowników i efektywniejsza polityka employer brandingowa. Zarówno wewnętrzna, jak i zewnętrzna. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu